Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018, 07:40

[Cruise news] Ανασκόπηση Κρουαζιέρας στον Πειραιά!!!

Σήμερα στον Πειραιά ολοκληρώθηκε ίσως η πιο επιτυχημένη σεζόν για τον τομέα της κρουαζιέρας!! Αν και δυσαρεστηθήκαμε από την ακύρωση της άφιξης της Queen Mary 2 λόγω των ισχυρών ανέμων, δεν ήταν λίγες οι μέρες που είχαμε ωραιότατο θέαμα στο λιμάνι!!

Ποδαρικό στις 2/1/13 μας έκανε το Costa Magica, το πλοίο με τις περισσότερες αφίξεις για το Πειραιά!! 38 φορές κατέπλευσε στο λιμάνι και στις 33 είχε σα home port τον Πειραιά!!
Στις 21/2 μας επισκέφτηκε και πάλι η Oceana που βλέπουμε σπάνια!
Μια μετά, στις 22/2, ενώ το λεκανοπέδιο «βούλιαζε» από μια φοβερή καταιγίδα, στο λιμάνι έδεσε για πρώτη φορά η AIDAmar!!
Στις 17/3 κατέπλευσε για πρώτη φορά και το Island Escape!!
10 μέρες αργότερα, στις 27/3 μας επισκέφτηκε μετά από αρκετό καιρό η MSC Fantasia κι έκτοτε το μεγαθήριο παραμένει στην περιοχή μας!!
Στις 12/4, με νέο όνομα πλέον, μας επισκέφτηκε το Quest for Adventure!
Στις 23/4 έδεσε στο λιμάνι μας, το Seabourn Pride, για τελευταία φορά με σινιάλα κι όνομα της Seabourn!!
Πάσχα κάναμε μ’ ένα υπερθέαμα στην ακτή Μιαούλη!! Eurodam & Noordam δίπλα – δίπλα και μάλιστα διανυκτέρευσαν!! Την επόμενη μέρα, κατά την αναχώρηση, είχαμε… οπτικοακουστικό υπερθέαμα!!!!!

2 μέρες μετά, μας επισκέφτηκε το Carnival Legend!! Δυστυχώς, αν και ήταν προγραμματισμένο να μας επισκεφτεί και το Νοέμβριο, το πλοίο άλλαξε πρόγραμμα λόγω των συμβάντων στο στόλο της εταιρείας!!
Στις 11/5 έδεσαν 4 πλοία 2 εταιρειών! Costa Deliziosa & Costa Classica και Pacific Princess & Ocean Princess!!
27/5 και το λιμάνι γεμίζει Γιαπωνέζους!! Ο λόγος;; Το Asuka II που έδεσε στην ακτή Μιαούλη!!
Τον Ιούνιο η Κων/πολη «σείεται» από αντικυβερνητικές διαδηλώσεις και όλα σχεδόν τα κρουαζιερόπλοια αποχωρούν για 2 μήνες! Έτσι, πρόωρα, στις 6/6 υποδεχόμαστε για πρώτη φορά το Costa Fascinosa, αντί για τις 2/7!!
21/6/13!!! Μια πολύ σημαντική μέρα για όλους μας!!!! Η Disney για πρώτη φορά στην Ελλάδα!!!!! Το πρωί αλλά και το απόγευμα ο κόκκινος φάρος γεμίζει από καραβολάτρες!!! Το Disney Magic το πρωί μας «χαρίζει» μια θεαματική δεξιόστροφη μανούβρα και το απόγευμα μας αποχαιρετά με τη μελωδική του κόρνα!!!!!
Την επόμενη μέρα, 22/6, μια αυστραλέζα Πριγκίπισσα έδεσε στην ακτή Μιαούλη, η Sea Princess!!!!
2/7 κι υποδεχόμαστε ένα νεότευκτο μεγαθήριο, τη Royal Princess, στην οποία πραγματοποιήσαμε κι αφιέρωμα!!
Στις 19/7 και πάλι το Disney Magic μας «κατεβάζει» στο φάρο και μας αποχαιρετά με μια εκπληκτική αριστερόστροφη μανούβρα!!!!!!
1/8 κι ο Πειραιάς γεμίζει και πάλι! Υποδεχόμαστε για πρώτη φορά το Carnival Sunshine, μετά τη ριζική του ανακαίνιση!! Επίσης, στην ακτή Ξαβερίου καταπλέουν για πρώτη φορά δύο μεγαθήρια άνω των 300 μέτρων, MSC Fantasia & Royal Princess!!!!
Η γνωστή μας αυστραλέζα Dawn Princess μας επισκέφτηκε δύο φορές, στις 11 και στις 20/8!!
28/8 και δύο Aidες καταπλέουν ταυτόχρονα στον Πειραιά!! AIDAaura & AIDAdiva μας «χάρισαν» ένα όμορφο θέαμα!!
Στις 7/9 υποδεχτήκαμε για πρώτη φορά το μικρό Ryndam!! Το πλοίο είχε σα home port το λιμάνι μας!!
Στις 11/9 υποδεχτήκαμε ένα μικρό βαπόρι, το Serenissima!!!
12/9 και το λιμάνι «ξεχειλίζει» και καταγράφει νέο ρεκόρ άφιξης επιβατών!!! Legend of the Seas, Pacific Princess, Carnival Sunshine, Costa NeoRomantica, Costa Magica, Royal Princess κι MSC Fantasia γεμίζουν το λιμάνι με περίπου 18.500 επιβάτες!!!!!!!! Η Αθήνα δυστυχώς, αποδείχτηκε ανέτοιμη για κάτι τέτοιο και τα παράπονα για τις πολύωρες αναμονές στα μουσεία δεν άργησαν να έρθουν..!!! Καραβολατρικά ήταν υπέροχα πάντως, με κορυφαίες στιγμές, την επίσκεψή μας στο Carnival Sunshine και τα κορναρίσματα που αντήλλαξαν οι Πριγκίπισσες!!!!!!
Στις 15/9, το μικρό Ocean Majesty καταπλέει στο λιμάνι μας με τα νέα σινιάλα της Hansa Touristik!!
22/9 ήταν η πρώτη…Celebrity μέρα! Υποδεχτήκαμε και πάλι το Celebrity Constellation ενώ μας επισκέφτηκε την ίδια μέρα και το Celebrity Equinox!! Τα δύο πλοία δε συναντήθηκαν κατά την αναχώρησή τους κι έτσι δεν είχαμε… ακουστικό θέαμα..!
Στις 24/9 και πάλι στον Πειραιά η Azura!!
1/10 και ποδαρικό στο λιμάνι μας κάνει το Hamburg, που γνωρίσαμε σαν Columbus!
Στις 8/10 και πάλι στον Πειραιά ένα υπέροχο βαπόρι που ευτυχώς, σώθηκε, το Delphin!!
Στις 11/10 τα βλέμματα «κλέβουν» 2 βαπόρια!! Το Funchal, που ευτυχώς σώθηκε κι αυτό, μας επισκέφτηκε μετά από 4 χρόνια και με νέα σινιάλα με την κατάσχεσή του! Σε συνδυασμό με το Serenissima και το Thomson Celebration, το θέαμα θύμιζε περασμένες δεκαετίες!! Την ίδια μέρα, μας επισκέφτηκε και η Arcadia!!
Μια μέρα μετά, το νεότευκτο Europa 2 καταπλέει στον Πειραιά!!!!
Άλλη μια «γεμάτη» μέρα ήταν η 16/10!!!! Navigator of the Seas, Queen Victoria, Celebrity Constellation, WindSurf, Seabourn Quest, AIDAmar και Thomson Majesty γεμίζουν Μιαούλη και Ξαβερίου κι ο Πειραιάς υποδέχεται 15.500 περίπου επισκέπτες!!! Κορυφαία στιγμή η μανούβρα του WindSurf που σχεδόν «καβάλησε» το ντόκο της Ηετιώνειας!!!!
Μια μέρα μετά, 17/10 και πάλι το λιμάνι γεμίζει!!! Corinthian, MSC Magnifica, Horizon, Serenade of the Seas, Norwegian Spirit, MSC Fantasia και Costa Magica με 16.700 επιβάτες γεμίζουν τις δύο ακτές!!! Τα 3 πρώτα κρουαζιερόπλοια ξεχώρισαν , όπως είναι φυσικό αφού τα ξαναείδαμε μετά από καιρό!!
Η δεύτερη Celebrity μέρα ήταν η 27/10!! Celebrity Constellation και Celebrity Silhouette καταπλεόυν στην ακτή Ξαβερίου και όπως ήταν φυσικό, κατά την αναχώρησή τους, είχαμε οπτικοακουστικό ΥΠΕΡθέαμα!!!!!
Μια μέρα, στις 28/10, επισκεφτήκαμε για αφιέρωμα το Costa Mediterranea που ολοκλήρωσε τις 7ήμερες στο Αιγαίο και αποχαιρετούσε την Ελλάδα!!
1/11 και δύο.. ταξιδιώτες μας κάνουν ποδαρικό!! Voyager Και Costa Voyager, κατά την τελευταία του επίσκεψη, όπως αποδείχτηκε!
20/11 το MSC Magnifica παρασύρεται κατά την άφιξη του από τους ισχυρούς ανέμους και προσκρούει στο κόκκινο φάρο με αποτέλεσμα να τον βυθίσει!!!
Στις 12/12 επιστρέφει το Costa Serena και πραγματοποιούμε ένα εκπληκτικό αφιέρωμα!!
Χριστούγεννα και η σεζόν κλείνει… Fantasτικά!!!

Το 2013 ήταν η μέχρι στιγμής χρονιά με τις περισσότερες αφίξεις και 1.500.000 επιβάτες!! Το 2014 θα έχουμε πολύ λιγότερες επισκέψεις κι επιβάτες, ωστόσο έχουμε ελπίδες για το 2015 που ήδη οι πρώτες πληροφορίες είναι ευχάριστες!!