ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ. Ένα πλοίο που τα τελευταία 13 χρόνια εξυπηρετεί ακατάπαυστα την γραμμή Πειραιάς – Αίγινα – Μέθανα – Πόρος. Ας γυρίσουμε στο μακρινό, όπως φαντάζει, 1990 όπου έγινε η καθέλκυσή του, στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας. Το πλοίο έχει ολικό μήκος 91.80 μ., πλάτος 14,50 μ. και βύθισμα 3,50 μ. Μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 1500 επιβάτες , περίπου 100 Ι.Χ. στο γκαράζ του και ταξιδεύει με την υπηρεσιακή ταχύτητα των 15 κόμβων.

Το πλοίο καθελκύστηκε με το όνομα ΓΕΩΡΓΙΟΣ, το οποίο και παρέμεινε μέχρι το 1995 όταν πωλήθηκε στην Νότια Κορέα και ονομάστηκε sun beach. Το 1999, επέστεψε εκ νέου στην Ελλάδα, αφού αγοράστηκε από την hellas ferries και του δόθηκε το όνομα το οποίο διατηρείται μέχρι και σήμερα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν το ταξίδι μας.

Κυριακή 1η Απριλίου 2012, το πλοίο έχει αναχώρηση για τα λιμάνια της Αίγινας, των Μεθάνων και του Πόρου στις 13:00. Μισή ώρα πριν την αναχώρηση μας φτάνουμε στο λιμάνι. Εκεί συναντάμε τον πλοίαρχο του πλοίου τον καπτά Μανώλη Μουτσάτσο, με τον οποίο έχουμε μία σύντομη συζήτηση, πριν ανεβούμε στο πλοίο και αρχίσουμε την περιήγηση μας στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Η είσοδος μας στο πλοίο γίνεται από τα δεξιά και τα αριστερά του πλοίου με τις κλίμακες να οδηγούν στα πλάγια ανοιχτά καταστρώματα.

Ας ξεκινήσουμε όμως την περιήγηση μας στους εσωτερικούς χώρους του ‘’SALOON DECK’’ το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει τους επιβάτες του πλοίου σε τρία διαφορετικά σαλόνια. Το πρύμνιο σαλόνι, το οποίο αποτελείται στην πλειοψηφία του από τραπεζάκια με καρέκλες, ωστόσο υπάρχουν και καναπέδες. Στο κεντρικό σαλόνι, στο οποίο υπάρχει και το ένα από τα δύο μπαρ του πλοίου, θα συναντήσουμε σε όλο το πλάτος του εσωτερικού, καναπέδες και τραπεζάκια κάτι που κάνει το ταξίδι πιο άνετο. Σε αυτό το σαλόνι υπάρχει και το λογιστήριο το πλοίου. Επιπλέον, υπάρχει και το πλωριό σαλόνι, το οποίο ανοίγει, μόνο όταν το πλοίο ταξιδεύει σε συνθήκες πρωτοκόλλου. Οι αποχρώσεις και στα τρία σαλόνια είναι τέτοιες οι οποίες είναι ευχάριστες για τον επιβάτη. Στο ίδιο ντεκ δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες να παραμείνουν στα ανοιχτά καταστρώματα που υπάρχουν. Προχωρώντας προς την πλώρη μπορούμε να δούμε την κουβέρτα της πλώρης.

Ας ανεβούμε όμως στο ‘’bridge deck’’, το οποίο όπως φανερώνει και το όνομα του φιλοξενεί την γέφυρα. Επιπλέον σε αυτό το κατάστρωμα υπάρχει ένα σαλόνι, στο οποίο η μετάβαση του μπορεί να γίνει από τις εσωτερικές κλίμακες που υπάρχουν, αλλά και άφθονα εξωτερικά καταστρώματα. Στην πρύμνη υπάρχει το δεύτερο μπαρ του πλοίου το οποίο εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο τους επιβάτες των εξωτερικών καταστρωμάτων.

Το ‘’SUN DECK’’ είναι το ανώτερο κατάστρωμα του πλοίου στο οποίο οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν το ταξίδι του, άνετα αφού σε όλο το κατάστρωμα υπάρχουν καθίσματα με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα.

Αφού ολοκληρώσαμε την περιήγηση μας στους εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς χώρους του πλοίου, ήρθε η ώρα να πάρουμε τον δρόμο για την γέφυρα του πλοίου. Η διακόσμηση μπορεί να είναι απλή ωστόσο το ξύλο που κυριαρχεί σε αυτή, δίνει ένα ξεχωριστό τόνο στην μικρή αλλά ευρύχωρη και πρακτική γέφυρα του πλοίου.

Συνοψίζοντας, το πλοίο στις έξι ώρες που ταξιδέψαμε μαζί του από τον Πειραιά στον Πόρο και από τον Πόρο, πάλι πίσω στο πρώτο λιμάνι της χώρας μας, μας άφησε την εντύπωση πως για την συγκεκριμένη γραμμή που εξυπηρετεί το μέγεθος του, η χωρητικότητα αλλά και οι παροχές που προσφέρει, είναι μία εξαιρετική επιλογή για τους επιβάτες του Αργοσαρωνικού, για να κάνουν ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι.

Κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε το ολοκληρωμένο φωτογραφικό υλικό του πλοίου.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΛΟΙΟΥ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΛΟΙΟΥ
ΓΕΦΥΡΑ ΠΛΟΙΟΥ


Δείτε το αφιέρωμα του ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ σε βίντεο:

Άφιξη στην Αίγινα.


Αναχώρηση από την Αίγινα.


Άφιξη και Αναχώρηση από τα Μέθανα.


Άφιξη και Αναχώρηση από τον Πόρο.


Μέθανα (Part 2)


Αίγινα (Part 2)


Άφιξη στον Πειραιά και τέλος ταξιδιού.


Για το www.arxipelagos.com

Γιάννης Σουλτάνης
Νίκος Δημητριάδης